Skip Ribbon Commands
Skip to main content

 

H O T Ă R Ă Ş T E:  

           Art. 1Se aprobă darea în administrare pentru realizarea prin gestiune directă a serviciului de  iluminat public la nivelul Municipiul Slobozia, către Direcția de Administrare a Domeniului Public, denumit Operator, pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire, conform prevederilor legale în vigoare.  

            Art. 2 - Se aprobă Caietul de sarcini al Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Slobozia, Anexă la prezenta hotărâre, ce are în componență Anexele nr. 1-11.

            Art. 3Se aprobă posturile de transformare aferente sistemului de iluminat public, conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.

            Art. 4 – Se aprobă situația rețelelor de distribuție a energiei electrice, conform Anexei nr. 2  la  Caietul de sarcini.

            Art. 5 – Se aprobă clasificarea căilor de circulație, conform Anexei nr. 3 la  Caietul de sarcini.

            Art. 6 – Se aprobă situația aparatelor de iluminat centralizate pe străzi, conform Anexei nr. 4 la  Caietul de sarcini.

            Art. 7 – Se aprobă zonele de risc, altele decât tunelurile și pasajele subterane rutiere, conform Anexei nr. 5 la  Caietul de sarcini.

            Art. 8 – Se aprobă tabelul cu monumentele de artă, istorice, obiective de importanță publică sau culturală, conform Anexei nr. 6 la  Caietul de sarcini.

            Art. 9 – Se aprobă caracteristicile podurilor și podețelor, conform Anexei nr. 7 la  Caietul de sarcini.

            Art. 10 – Se aprobă căile de circulație destinate traficului pietonal și/sau cicliștilor, conform Anexei nr. 8 la  Caietul de sarcini.

            Art. 11 – Se aprobă tabelul cu parcurile, spațiile de agrement, piețele, târgurile și altele asemnea, conform Anexei nr. 9 la  Caietul de sarcini.

            Art. 12 – Se aprobă rețelele de iluminat public din Municipiul Slobozia, conform inventar Domeniu Public (Anexa la HCL nr. 103/28.07.2011) și modelul Procesului-verbal de predare-primire, conform Anexei nr. 10 la  Caietul de sarcini.

Art. 13 - Se aprobă tarifele pentru lucrările de întreținere, menținere și exploatare Sistem de Iluminat Public, conform Anexei nr. 11 la  Caietul de sarcini.

            Art. 14 – Se aprobă încredințarea spre exploatare către Direcția de Administrare a Domeniului Public a bunurilor proprietatea Municipiului Slobozia menționate în Caietul de sarcini.

            Art. 16 – Caietul de sarcini și Anexele 1- 11 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

            Art. 17 - (1) După intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, Operatorul are de îndeplinit următoarele obligații, pentru a putea presta Serviciul de Iluminat Public:

a) să obțină licența pentru prestarea serviciului de iluminat public din partea autorității de regelementare competente în termen de 90 de zile de la data aprobării prezentei hotărâri;

b) să aprobe organigrama și statul de funcții în scopul asigurării resurselor umane necesare cu pregătire în domeniu;

c) să aprobe un plan investițional care va cuprinde dotările tehnice necesare prestării serviciului de iluminat public în Municipiul Slobozia.

(2) Predarea-primirea bunurilor menționate în Caietul de sarcini se va face după îndeplinirea de către Operator a obiectivelor prevăzute la alin. (1).

Art. 18 - Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa cetăţenilor prin afişare la sediul Primăriei Municipiului Slobozia şi pe site-ul  www.municipiulslobozia.ro.

Art. 19 - Prezenta hotărâre va fi comunicată, prin grija Secretarului General al Municipiului Slobozia Serviciului Managementul Serviciilor de Utilități Publice și Direcției de Administrare a Domeniului Public, în vederea ducerii la îndeplinire.

 Anexe

  • 207.pdf
Primăria Municipiului Slobozia
Slobozia, Str. Episcopiei nr.1, cod 920023 , judeţul Ialomiţa , România
Tel .: 0243-207130, 0243-231401, Fax : 0243-212149 cod fiscal 4365352
e-mail : office@sloboziail.ro