H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1 – Se aprobă darea în administrare pentru realizarea prin gestiune directă a serviciului de iluminat public la nivelul Municipiul Slobozia, către Direcția de Administrare a Domeniului Public, denumit Operator, pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire, conform prevederilor legale în vigoare.
Art. 2 - Se aprobă Caietul de sarcini al Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Slobozia, Anexă la prezenta hotărâre, ce are în componență Anexele nr. 1-11.
Art. 3 – Se aprobă posturile de transformare aferente sistemului de iluminat public, conform Anexei nr. 1 la Caietul de sarcini.
Art. 4 – Se aprobă situația rețelelor de distribuție a energiei electrice, conform Anexei nr. 2 la Caietul de sarcini.
Art. 5 – Se aprobă clasificarea căilor de circulație, conform Anexei nr. 3 la Caietul de sarcini.
Art. 6 – Se aprobă situația aparatelor de iluminat centralizate pe străzi, conform Anexei nr. 4 la Caietul de sarcini.
Art. 7 – Se aprobă zonele de risc, altele decât tunelurile și pasajele subterane rutiere, conform Anexei nr. 5 la Caietul de sarcini.
Art. 8 – Se aprobă tabelul cu monumentele de artă, istorice, obiective de importanță publică sau culturală, conform Anexei nr. 6 la Caietul de sarcini.
Art. 9 – Se aprobă caracteristicile podurilor și podețelor, conform Anexei nr. 7 la Caietul de sarcini.
Art. 10 – Se aprobă căile de circulație destinate traficului pietonal și/sau cicliștilor, conform Anexei nr. 8 la Caietul de sarcini.
Art. 11 – Se aprobă tabelul cu parcurile, spațiile de agrement, piețele, târgurile și altele asemnea, conform Anexei nr. 9 la Caietul de sarcini.
Art. 12 – Se aprobă rețelele de iluminat public din Municipiul Slobozia, conform inventar Domeniu Public (Anexa la HCL nr. 103/28.07.2011) și modelul Procesului-verbal de predare-primire, conform Anexei nr. 10 la Caietul de sarcini.
Art. 13 - Se aprobă tarifele pentru lucrările de întreținere, menținere și exploatare Sistem de Iluminat Public, conform Anexei nr. 11 la Caietul de sarcini.
Art. 14 – Se aprobă încredințarea spre exploatare către Direcția de Administrare a Domeniului Public a bunurilor proprietatea Municipiului Slobozia menționate în Caietul de sarcini.
Art. 16 – Caietul de sarcini și Anexele 1- 11 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 17 - (1) După intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, Operatorul are de îndeplinit următoarele obligații, pentru a putea presta Serviciul de Iluminat Public:
a) să obțină licența pentru prestarea serviciului de iluminat public din partea autorității de regelementare competente în termen de 90 de zile de la data aprobării prezentei hotărâri;
b) să aprobe organigrama și statul de funcții în scopul asigurării resurselor umane necesare cu pregătire în domeniu;
c) să aprobe un plan investițional care va cuprinde dotările tehnice necesare prestării serviciului de iluminat public în Municipiul Slobozia.
(2) Predarea-primirea bunurilor menționate în Caietul de sarcini se va face după îndeplinirea de către Operator a obiectivelor prevăzute la alin. (1).
Art. 18 - Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştinţa cetăţenilor prin afişare la sediul Primăriei Municipiului Slobozia şi pe site-ul www.municipiulslobozia.ro.
Art. 19 - Prezenta hotărâre va fi comunicată, prin grija Secretarului General al Municipiului Slobozia Serviciului Managementul Serviciilor de Utilități Publice și Direcției de Administrare a Domeniului Public, în vederea ducerii la îndeplinire.